مزایای سایت وردپرس

وردپرس یکی از محبوب‌ترین و رایج ترین سیستم‌های مدیریت محتواست که به زبان PHP نوشته شده است که به دلیل مدیریت آسان و محیط نسبتا راحت آن، یکی از بهترین گزینه‌ها برای طراحی وب سایت می باشد.

سایت های وردپرسی با شتاب در حال تصرف دنیای وب هستند. وردپرس در ابتدا، سیستمی بود برای مدیریت محتوایی که وبلاگ نویسان از آن استفاده می کردند. اینک تعداد بسیاری ازطراحان سایت‌ از این روش استفاده می‌کنند. وردپرس که با زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده، به دلیل وجود افزونه های متنوع، نیازهای مشتریان را برطرف می سازد.

 

در ادامه شما را با مزایای وردپرس آشنا خواهیم کرد:

  • استفاده آسان از سیستم وردپرس
    محیط وردپرس محیط نسبتا ساده ای است، حداقل نیاز به علم و دانش برنامه‌نویسی ندارد. وردپرس به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به دانش تخصصی برنامه نویسی و کدگزاری بتوانید وب سایت خود را طراحی کنید. این ویژگی باعث شده است تا اشخاص زیادی تمایل داشته باشند که خود طراحی سایت را انجام دهند.
  • بروزرسانی دائم و پایداری
    وردپرس همگام با آخرین تکنولوژی روز دنیا، بهبود می یابد و به دلیل استفاده افرادی زیادی از وردپرس، ایرادات و باگ های آن در مدت زمان کوتاهی مشخص و در به روزرسانی هایی که انجام می شود برطرف می شود. به روز رسانی‌های منظم وردپرس سبب می شود ویژگی‌های مفید و کاربردی جدید به طور مداوم به آن اضافه شود.
  • وجود تم ها و پلاگین های جذاب و رایگان
    وردپرس دارای تم های اختصاصی زیادی است که بسیاری از آن‌ها رایگان است و قابلیت شخصی‌سازی نیز دارند. همچنین افزونه هایی در وردپرس وجود دارند که با استفاده از آنها میتوان قابلیت های مختلفی را به وب سایت خود اضافه کرد، که تعداد زیادی از این پلاگین های کاربردی رایگان هستند.
  • مدیریت راحت محتوا
    مدیریت محتوا در وردپرس بسیار ساده است، محیطی شبیه به word که کار را برای شما راحت تر می کند و شما به سادگی می توانید محتوا های خود را مدیریت کنید.
  • سرعت بالای وردپرس
    ساختار وردپرس طوری است که باعث شده سرعت آن بسیار قابل قبول باشد، و طبیعی است که این سرعت بالا سبب می شود که کاربران به سمت آن جذب شوند.
    در افزایش سرعت یک سایت عومل مختلفی تاثیرگذار هستند. یکی از آن عوامل داشتن کدهای سازگار و بهینه است. در وردپرس به دلیل به روزرسانی های متعدد، ایرادها و مشکلات قالب ها و افزونه های منتشر شده در مدت زمان کوتاهی رفع می شود که باعث سازگاری تم و پلاگین ها می شود. در نتیجه کدها بهینه تر می شوند که باعث افزایش سرعت سایت می شود.
  • منبع باز بودن وردپرس یا (open source بودن)
    وردپرس یک سیستم نرم افزاری منبع باز هست که در نتیجه آن به دیگران این امکان را می دهد که بتوانند کدهای آن را اصلاح کنند. توسعه دهندگان و برنامه نویسان سراسر دنیا می توانند با استفاده از تجارب خود آن را ارتقا دهند و باعث با کیفیت تر شدن این سیستم شوند.

 

 

برای داشتن یک سایت وردپرسی با تیم آوای فردا مدیا در تماس باشید.

 

برای دنبال کردن اخبار موسیقی سایت آوای فردا را دنبال کنید.